wdlove
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

wdlove

اهلا وسهلا بكم في منتديات ود لوف

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كويتيه أموره

كويتيه أموره

المساهمات : 30

كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً Empty
مُساهمةموضوع: كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً   كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً Icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2008 8:46 pm

وانا وياك حبيبى كانى فى الجنه لقيت يا حبيبى فيك اكتر ما بتمنى بعيش دنيا غير الدنيا وانا وياك بطمن انا بهواك ومش ممكن اعيش ايامى من غيرك ولا انساك حبيبى ماليش من الدنيا الا انته ونفسى تفوت سنين عمرى معاك انته بحبك مهما اقولهاك ده ما يكفيش حبيبى انته اللى بيك الدنيا صلحتى واكتر من اللى حلمت بيه ادتنى حبيبى ماليش من كل الدنيا الاانت ونفسى تفوت سنين عمرى معاك انته بحبك مهما اقولهالك ده ما يكفيش حبيبى انته اللى بيك الدنيا صلحتنى واكتر من اللى انا حلمت بيه ادتنى حبيبى عمرى قبلك كانه ما كان

وانا وياك لقيت احلامى فى اديا يا اكتر قلب خاف فى الدنيا دى عليا ما تسواش حاجه فى عنيا الحياه بعدك صدقنى يا اقرب من ياما منى بقولها باعلى صوت ليا انا بهواك حبيبى ماليش من كل الدنيا الا انته ونفسى تفوت سنين عمرى معاك انته بحبك نفسى اقولهالك ده ما يكفيش حبيبى انته اللى بيك الدنيا صلحتنى واكتر مما حلمت بيه ادتنى انا عمر اللى كان قبلك كانه ما كان حبيبى ما ليش من الدنيا دى الا انته ونفسى تفوت سنين عمرى معاك بحبك نفسى اقولهالك ده ما يكفيش حبيبى انته اللى بيك الدنيا صلحتنى واكتر من اللى حلمت بيه ادتنى حبيبى انا عمرى قبلك كانه ما كان حبيبى ماليش من كل الدنيا الا انته ونفسى تفوت سنين عمرى معاك انته بحبك نفسى اقولها ده ما يكفيش حبيبى انته اللى بيك الدنيا صلحتنى واكتر من اللى حلمت بيه ادتنى انا عمرى اللى كان قبلك كانه ما كان حببى ماليش من الدنيا الا انته ونفسى تفوت سنين عمر وانا جنبك

اغنيه جامده جدااا
علي المهندس

المساهمات : 33

مُساهمةموضوع: رد: كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً   كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً Icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 4:58 am

والله حلوة اني عندي هاية الاغنية
مشكورة على هل الابداع
الورده السامه
مدير عام

المساهمات : 49

مُساهمةموضوع: رد: كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً   كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 11:22 am

الله يعطيج العافيه على هالمجهود الرائع

بانتظار المزيد من الابداع

تحياتي farao

كلمات أغنيه وأنا وياك أغنيه جامده جداً
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-